Pogoji poslovanja
Naročniki ponudnikovih storitev se morajo strinjati s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, naročnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Naročnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.sanda.si in ne preko ostalih metod obveščanja.
V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.
Splošni pogoji poslovanja na spletnem portalu sanda.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
– kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
– bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
– dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
– pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
– vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
– način plačila in dostave,
– pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba sanda.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z nakazilom na transakcijski račun.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– plačilo po ponudbi /predračunu z nakazilom na račun upravitelja Simon Sanda s.p..
– plačilo z kreditno kartico
– plačilo preko PayPal
Cene
Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Simon Sanda s.p. ni davčni zavezanec, zato cene ne vsebujejo DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Spletni tečaji so v digitalni obliki in se dostavijo na vaš spletni e-naslov takoj, ko se izvede naročilo.
Fizični izdelki v trgovini se dostavijo preko Pošte Slovenija oziroma preko ponudnikov hitre dostave. Znesek dostave artiklov znaša 4,90 EUR za plakate brez okvirja. Znesek dostave plakatov z okvirjem znaša 9,90 EUR zaradi pošiljanja s pazljivejšim ravnanjem. Ob znesku nakupa nad 70 EUR, je dostava brezplačna.
Škodo za poškodovane pošiljke krijemo v primeru, če je bila pošiljka poslana s priporočeno pošto. Škodo se dokazuje s slikami poškodovane pošiljke, ki jih pošljete na naš elektronski naslov info@sanda.si.
Simon Sanda s.p. kupcu ob zaključku naročila izda račun, ki ga je ta dolžan preveriti. O morebitnih napakah na računu je potrebno obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Promocijske kode
Občasno bralcem e-novičk (elektronski obveščevalec) ali preko drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, kot so popusti ali darila. Promocijska koda je časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se jo z vnosom pri zaključku naročila. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.
Oddaja naročila
Pri oddaji naročila izdelek oziroma storitev preprosto dodate v košarico s klikom na gumb “dodaj v košarico”. Odpre se vam nakupovalna košarica, kjer je izbrani izdelek.
Nakupovanje lahko nadaljujete kjerkoli, izdelek bo ostal v košarici. V zgornjem desnem kotu (“košarica”) lahko med nakupovanjem spremljate količino izdelkov v košarici.
Ko želite zaključiti nakup, kliknete »nadaljuj na blagajno«.
Izpolnite podatke plačnika, preverite izdelke, količine, dostavo, ter način plačila in kliknite “zaključi nakup”.
Ob kliku “zaključi nakup” popravek naročila ne bo več mogoč preko sistema, lahko pa naročilo popravite tako, da mi pišete na info@sanda.si .
Sprejem naročila
Po oddaji naročila boste na svoj elektronski naslov dobili predračun s podatki za plačilo, če ste izbrali možnost NEPOSREDNA BANČNA TRANSAKCIJA. V kolikor ste izbrali PLAČILO Z KREDITNO KARTICO bomo bremenili vašo kreditno kartico. Če ste izbrali PLAČAJ S PAYPAL bomo bremenili vaš PayPal račun. V primeru personalizirane grafike (blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam), ko prejmemo nakazilo, oblikujemo grafiko in vam jo posredujemo v predogled in potrditev. Šele nato grafiko natisnemo. Po vaši potrditvi, popravki in reklamacije več niso možne.
Odprema blaga in dostava
Vse kupljene digitalne vsebine se dostavijo takoj na vaš e-naslov in hkrati bodo vidne v vašem ustvarjenem profilu na portalu sanda.si. Vsi fizični izdelki pa ponudnik v roku od dva (2) do štiri (4) delovnih dni od prejema plačila, blago pripravi ter ga pošlje kupcu. V primeru naročila uokvirjenih plakatov, ponudnik v roku od pet (5) do deset (10) delovnih dni od prejema plačila, blago pripravi ter ga pošlje kupcu. V primeru personalirizanih grafik, ponudnik v roku od dva (2) do štiri (4) delovnih dni od prejema plačila, grafiko oblikuje in jo posreduje naročniku v potrditev. Naročene izdelke vam bo dostavil naš partner Pošta Slovenije. Pošiljka v 99% primerov prispe že naslednji delovni dan po odpošiljanju, uradni rok dostave, za katerega je naš pogodbeni partner zavezan, pa je 3 dni. Po odpremi pošiljke boste na vaš e-poštni naslov prejeli obvestilo o zaključku naročila. Za zamude dobav zaradi ne-ažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. V primeru neuspele dostave, je paket na voljo za prevzem v lokalni poslovalnici Pošte Slovenije.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@sanda.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec nima pravice do odstopa od nakupa za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Barva izdelka, ki ga vidite na svojem ekranu, lahko odstopa od dejanske barve natiskanega artikla, zaradi odstopanj prikaza barv na posameznem (kupčevem) zaslonu. Uveljavljanje garancij zaradi odstopanja barv ni možno.
Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema. Blago je potrebno vrniti na naslov:
Simon Sanda s.p.
Velika Pirešica 27R
3310 Žalec
Kupec zraven priloži račun in obrazec za odstop od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti v nepoškodovano in v nespremenjenem stanju v roku 14 dni od obvestila o vračilu blaga.
V kolikor so ti pogoji izpolnjeni ponudnik vrne kupcu kupnino brez poštnine najkasneje v roku 14 dni. Kupnina se nakaže na transakcijski račun kupca, ki ga ta sporoči v obvestilu o vračilu blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Ponudnik krije stroške pošiljanja reklamiranega blaga le v primeru vračila zaradi dostave napačnega blaga.
Obrazec za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj »
Stvarna napaka
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
– Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj »
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Varovanje osebnih podatkov
Simon Sanda s.p. je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezano k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za potrebe poslovanja podjetja se zbira naslednje uporabnikove podatke:
ime in priimek,
– naslov in kraj bivanja ter naslov za dostavo (če se razlikuje od primarnega naslova),
– državo prebivališča
– naslov elektronske pošte (tvoje uporabniško ime),
– kontaktno telefonsko številko,
– geslo v šifrirani obliki.
– čas in datum registracije,
– arhiv komunikacije s ponudnikom (Simon Sanda s.p.)
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
V primeru naročila na naše e-novice bomo vaše podatke uporabili za to, da vas obveščamo o novostih, novih izdelkih ali morebitnih akcijah.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja/komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Pravno obvestilo
Spletni portal sanda.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Simon Sanda in logotip sta v lasti Simon Sanda s.p..
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sanda.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Z uporabo naše spletne strani soglašate z objavljenimi pravili. O spremembah pogojev in pravil vas bomo sproti obveščali na naši strani.
Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku podjetja Simon Sanda s.p., shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti.
Upravitelj spletne trgovine (Simon Sanda s.p.), podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi Simon Sanda s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
sanda.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno stran na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Izjemno razkritje osebnih podatkov
Podatki, ki jih spletna trgovina sanda.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le v primeru, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v primeru potreb sodišča ali drugih državnih organov za izvajanje postopkov, za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletnega portala sanda.si.
Politika piškotkov
Naša spletna stran uporablja piškotke. To so majhne datoteke, ki jih ob obisku naložimo na vaš računalnik oziroma mobilno napravo. Tako lahko prepoznamo, ko se vrnete na spletno stran ter omogočimo njeno boljše delovanje in uporabo.
Piškotki ne vsebujejo osebnih podatkov oziroma informacij, ki bi vas lahko identificirale.
Izjavljamo, da lastnih piškotkov ne bomo posredovali tretjim osebam.
Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 19.4.2024.